دوربين مدار بسته

ساخت وبلاگ

تعمیرات تلویزیون

تلویزیون های امروزی ساختار بسیار پیچیده تری نسبت به تلویزیون های قدیمی دارند و همچنین مجهز به سیستم عامل هستند بنابراین علاوه بر مشکلات سخت افزاری ممکن است برای آن ها مشکلات نرم افزاری نیز پیش بیاید. تعمیرکار هایی که برای تعمیر تلویزیون اقدام می کنند باید درباره تلویزیون های امروزی اطلاعات کافی داشته باشند و از جزئیات نرم افزاری و سخت افزاری آن ها آگاه باشند تا بتوانند دستگاه را به طور صحیح عیب یابی کنند. پنل مهم ترین بخش در ساختار تلویزیون ها است، در صورتی که پنل تلویزیون آسیب ببیند هزینه بسیار زیادی را باید صرف تعمیرات تلویزیون خود کنید.

تعمیر کولر

کولر دستگاهی است که به دلیل استفاده مداوم در فصل های سرد و گرم (برای نمونه هایی که قابلیت گرمایشی نیز دارند) احتمال خرابی آن بسیار بالا است و باید به طور سالیانه سرویس کولر انجام شود. از آن جایی که شاهد بالا رفتن و افزایش نرخ قیمت تمامی لوازم خانگی هستیم. تعمیرات لوازم خانگی نیز باید به صورت کاملا تخصصی ارائه شود چرا که در صورت تعمیر اشتباه و عیب یابی نادرست توسط تعمیرکار، خسارت بیشتری به دستگاه وارد می شود. البته جا به جایی کولر به مرکز تعمیرات می تواند کار دشواری باشد بنابراین می توان از خدمات مربوط به تعمیسرات کولر در منزل استفاده کرد. تعمیر کولر در منزل به این صورت است که کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات کولر در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و در حضور خود مشتری به سرویس کولر یا تعمیر کولر می پردازد.

تعمیر یخچال

تعمیر یخچال یکی دیگر از مشاغل و حرفه های مهم است چرا که یخچال نقش مهم و اصلی را در حفظ مواد غذایی خانه دارد. همان طور که اشاره کردیم با توجه به بالا رفتن نرخ و قیمت یخچال و فریزر ها و تمامی لوازم خانگی، هزینه تعمیر یخچال نیز بالا رفته است اما با بررسی سالیانه یخچال توسط کارشناس می توان از خراب شدن آن جلوگیری کرد . یکی دیگر از راه های جلوگیری از خراب شدن یخچال و فریزر ها این است که بیش از حد محفظه داخل یخچال را پر نکنید چرا که در این صورت موتور یخچال انرژی بیشتری صرف می کند تا تمام مواد غذایی داخل محفظه یخچال را به دما تنظیم شده توسط شما برساند که این امر باعث فشار بیش از حد و مداوم به موتور دستگاه میشود، فشار بیش از حد به موتور یخچال احتمال خرابی آن را بالا می برد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 30 بهمن 1399 ساعت: 18:43

هر چه بیشتر پیش می رویم جامعه بیشتر رو به مدرن شدن پیش می رود و به تعداد ابزارات الکترونیکی نیز افزوده می شود و کاربرد آن ها نیز بیشتر و بیشتر می شود. با بیشتر شدن کاربرد این ابزارات و استفاده هر چه بیشتر از آن ها نیاز ما را به تعمیرات ابزارات الکترونیکی بیشتر می شود. حتی لوازم خانگی مانند تلویزیون ها، یخچال ها، کولر ها و... نیز روز به روز مدرن تر می شوند.

تعمیر گوشی موبایل از جمله سرویس هایی است که اکثر کاربران دیر یا زود به آن نیاز پیدا خواهند کرد چرا که گوشی های همراه به طور مداوم در حال استفاده هستند و در تمامی طول روز همراه ما هستند. تعمیر گوشی موبایل باید به دست کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات موبایل انجام شود. با توجه به اینکه هر روزه موبایل ها مدرن تر و ساختار سخت افزاری و نرم افزاری آن ها پیچیده تر می شود برای تعمیر هر مشکلی در عملکرد دستگاه باید به تعمیرکار مجرب و ماهر مراجعه شود.

با بالا رفتن قیمت دستگاه ها حتی لوازم خانگی، هزینه تعمیرات آن ها نیز بالا می رود. تلویزیون و کولر جز لوازمی هستند که هر روزه بر قیمت آن ها افزوده می شود بنابراین هزینه تعمیر تلویزیون و هزینه تعمیرات کولر نیز در حال افزایش است. برای کاهش هزینه تعمیر تلویزیون بهتر است حداقل سالی یک بار توسط کارشناس بخش های مختلف دستگاه مورد تست سلامت قرار بگیرد. تلویزیون های امروزی دارای سیستم عامل هستند و قابلیت اتصال به اینترنت و حتی وب گردی را دارند بنابراین حتی ممکن است آلوده به بدافزار ها و ویروس ها شوند و دچار مشکلات نرم افزاری نیز شوند.

در ارتباط با کولر ها که نیز سرویس کولر از امور ضروری است و حداقل سالی یک بار باید انجام شود تا کولر بهترین عملکرد را به شما ارائه دهد در غیر این صورت و سرویس نکردن به موقع کولر ها، در دراز مدت دچار مشکلات جدی می شوند چون کولر ها در فصل سرما و در نمونه هایی که قابلیت گرمایشی نیز دارند در فصل گرما نیز مورد استفاده هرروزه و مداوم قرار می گیرند بنابراین حداقل سالی یک بار نیاز به سرویس کولر است. فن کولر ها بعد از مدتی که به طور مداوم مورد استفاده قرار بگیرند با نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه، آلوده می شوند و آلوده شدن بخش فن کولر ها باعث می شود که از کیفیت عملکرد دستگاه کاسته شود.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 29 بهمن 1399 ساعت: 18:19

قصه های کودکانه صوتی طی چندین مرحله طراحی و ضبط می شوند تا به کمک والدینی بیایند که وقتی برای قصه خواندن برای فرزندان خود پیدا نمی کنند. با گذاشتنن قصه های کودکانه صوتی متعدد برای بچه ها، آن ها می توانند به راحتی به داستان کودکانه متناسب خود گوش کنند و والدین و مربیان کودک، با نظارت بر کودک، به کار های خود برسند. به این ترتیب قصه های کودکانه صوتی در وقت و زمان والدین و مربیان کودک صرفه جویی می کند؛ این قصه ها به خصوص برای والدین شاغل و پر مشغله که زمان کمتری برای بودن با کودکان خود دارند، سودمندتر است.

راویان قصه های کودکانه صوتی با لحنی کودکانه و فن بیان قوی ، داستان را برای بچه ها روایت می کنند؛ و کودکان با گوش دادن به ماجرای داستان و دقت در تلفظ واژگان، علاوه بر این که با نحوه ادای صحیح آشنا می شوند، بسیاری از کلمات جدید قصه را نیز یاد می گیرند.

موسیقی متن موجود در قصه های کودکانه صوتی باعث ایجاد آرامش در ذهن کودک می شود. اگر کودک به شنیدن قصه قبل از خواب علاقه مند باشد، این آهنگ و موسیقی می تواند منجر به ایجاد آرامش در خواب کودک شما شود. گذاشتن قصه های صوتی هم چنین به کاهش اختلالاتی مانند بدخوابی یا بیخوابی کودکان کمک می کند.

بیخوابی کودکان می تواند در اثر عواملی مانند وجود استرس و ترس در کودکان باشد؛ به این ترتیب گوش دادن به یک قصه کودکانه صوتی منجر به ایجاد آرامش در ذهن و روح کودک شده و این استرس ها را از او دور می کند و در نتیجه قصه های صوتی در درمان عارضه بیخوابی کودکان تاثیر بسیار زیادی دارند.

یکی دیگر از راه های درمان بیخوابی کودکان، صحبت کردن با کودک برای کاهش نگرانی های اوست. مثلا اگر کودک شما از تاریی می ترسد و در محیط های تاریک دچار بیخوابی و سر در گمی می شود، با او صحبت کنید و سعی کنید او را آرام کنید، و او را در محیط های رئشن بخوابانید و رفته رفته با کاهش استرس های کودک در این زمینه، روشنایی محیط خواب کودک کم و کمتر کنید تا ترس و بیخوابی کودکان از خواب در محیط های تاریک از بین برود.

این روز ها یکی از مباحث روز جامعه و جهان، ویروس کرونا می باشد. مبحث کرونا در کودکان نیز در محافل این روز ها بسیار داغ است و پزشکان همه روزه در پی کشف علائم و راه های درمانی جدید برای آن هستند. اغلب علائم کرونا در کودکان مشابه بزرگسالان است اما چند علامت نظیر خارش های پوستی و خواب آلودگی های مفرط بیشتر از سایر علائم کرونا در کودکان مشاهده شده است.

توصیه می شود با توجه به همه گیر شدن این ویروس منحوس و مخاطرات ناشی از آن برای جامعه، در صورت مشاهده کوچکترین علائمی از کرونا در کودکان به پزشک مراجعه کرده و آن را درمان کنید.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 182 تاريخ : سه شنبه 28 بهمن 1399 ساعت: 18:56

 

• ما مدلی را تولید می کنیم که از نظر منافع اقتصادی آنها ، تأثیر دوربین مداربسته و بهبود روشنایی خیابان را تخمین می زند.

• در می یابیم که موارد کمی وجود دارد که نصب دوربین مداربسته مقرون به صرفه تر از بهبود روشنایی خیابان باشد.

• وقتی هدف "نقاط داغ" بسیار محلی است ، مداخلات مقرون به صرفه هستند.

دوربین های مدار بسته با توجه به برند و جایگاهشان در دنیا قیمت های متفاوتی دارند . ما در اینجا به بررسی تفاوت قیمت های دوربین مداربسته با توجه به برندشان می پردازیم .

  • دوربین هایک ویژن

در حال حاضر برند هایک ویژن در دنیا ارایه دهنده بهترین دوربین های مدار بسته است و بار ها رتبه های خوبی در دنبا کسب کرده است . قیمت دوربین هایک ویژن به دلیل شهرت و اعتباری که در دنیا دارد و همچنین کیفیت دوربین های این برند بسیار زیاد است و علت اعتبار آن در دنیا همین کیفیت است .

  • دوربین داهوا

برند داهوا با استفاده از تکنولوژی هی پیشرفته توانسته بهترین دوربین های مدار بسته را تولید کند . قیمت دوربین داهوا به دلیل پیشرفت و توسعه ای که داشته نسبتا بالا است اما این قیمت به صرفه است و کاربردی که در مکان های مختلف دارد باعث نادیده گرفتن هزینه می کند .

  • دوربین هایلوک

برند هایلوک تحت نظر برند هایک ویژن تولید و عرضه میگردد . این برند ، از لحاظ اقتصادی یکی از بهترین برند های روز دنیا در عرصه تولید محصولات امنیتی است . قیمت دوربین هایلوک به نسبت کیفیت خوبی که دراد نسبتا ارزان تر از دیگر دوربین ها است و پیشنهاد خوبی برای خریداران است .

شما برای خرید دوربنی های مختلف با هزینه مناسب می توانید به دوربین مارکت مراجعه کنید و از مشاورین ما در این زمینه راهنمایی و مشاوره بگیرید تا بهترین ها را برای خود داشته باشید .

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 180 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 21:58

نکات مهمی برای خرید بهترین کالا وجود دارد که این نکات در خرید دوبین مدار بسته نیز صدق می کند . دوربین های مدار بسته بر اساس برندشان یا به طور کلی به دسته های کناگونی تقسیم شده اند . شما در خرید دوبین مدا ربسته باید بدانید در چه مکانی برای چه امری و با چه میزان هزینه ای می خواهید خرید کنید سپس به مطالعه انواع دوربین مدار بسته پرداخته و بهترین آن را انتخاب کنید .

برای خرید دوربین هایک ویژن باید محصولات آن را بشناسید

محصولات هایک ویژن عبارت اند از:

  • دوربین مداربسته HDTVI و IP
  • دستگاه ضبط DVR و NVR
  • سیستم‌ها و نرم‌افزارهای مدیریت و انتقال تصویر دوربین های مدار بسته
  • سیستم های اعلان خطر و کنترل دسترسی
  • اینکودر (Encoder) دیکودر (Decoder)
  • ویدئو اینترکام

مقایسه برند ها و خرید دوربین داهوا نیاز به آشنایی بیشتری دارد که تا حدودی آن را توضیح داده ایم .

برخی تولیدات شرکت داهوا:

  • دوربین مدار بسته IP و HDCVI
  • دستگاه ضبط IP و DVR
  • دوربین‌های حرارتی
  • آیفون تصویری (ویدیو اینترکام)
  • دزدگیر اماکن
  • تجهیزات شبکه
  • کنفرانس ویدیویی
  • پهباد
  • نرم‌افزارهای کاربردی (مانند برنامه انتقال تصویر دوربین مداربسته)

همانند هایک ویژن، از دوربین‌های مداربسته کمپانی داهوا نیز در پروژه‌های مهمی در سطح جهان بهره‌گرفته شده است

ویژگی های دوربین هایلوک:

خرید دوربین هایلوک با توجه به کیفت و قیمت مناسب خود همواره گذینه ای مناسب برای مشتریان است و از رقبا پیشی می گیرد.

محصولات هایلوک با بالاترین استاندارد ها و ایمنی ساخته شده اند به صورت کلی محصولات برند هایلوک کیفیتی مانند هایک ویژن دارند  و تنها تفاوت انها خصوصیات به کار برده شده در آنهاست

از نظر قیمت نیز های لوک قیمتی پایین تر از هایک ویژن دارد

دوربین های هایلوک دوربین هایی چند زبانه هستند و شما می توانید از طریق منو دستگاه زبان آن را تغییر دهید .

این دوربین ها از ویژگی صدای دو طرفه پشتیبانی می کنند شما می توانید به صورت هم زمان با محیط صحبت کنید و صدای محیط را نیز ضبط کنید

این دوربین ها از کارت های حافظه SD  پشتیبانی می کنند و شما می توانید با استفاده از کارت حافظه فیلم ها را ذخیره کنید

دارای خروجی و ورودی هشدار هستند

از طریق اشعه مادون قرمز تصاویر مناسبی در شب را ضبط می کنند

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 21:50

معرفی دزدگیر اماکن 

دزدگیرها تنوع بالایی دارند اما ساز و کار اکثر آنها یکسان است و عملکردی مشابه با یکدیگر دارند. این مجموعه معمولا از سنسورهای دقیق برای تشخیص ورود و خروج غیر مجاز به همراه با آژیر ساخته شده است. دزدگیر اماکن اغلب از قسمت‌های زیر تشکیل شده است دستگاه مرکزی که قلب تپینده‌ی دزدگیر اماکن است و با تمام حس‌گرها در ارتباط است. این دستگاه به نوعی کامپیوتر دزدگیر محسوب می‌شود و وظیفه‌ی وارد کردن و تغییر رمز عبور، فعال‌سازی حفاظت و ضبط پیام صوتی را برعهده داردسنسور چشمی یا حسگر حرکتی پس از فعال سازی امنیتی، محدوده‌ی مشخصی تحت حفاظت قرار می‌دهد. دوربین مدار بسته یکی از اجزای مهم سیستم امنیتی محسوب می‌شود. این دوربین‌ها در دو نوع سیمی و بیسیم مورد استفاده قرار می‌گیرد . به کمک دوربین می‌توان نقاط کور و دور از دسترس را تحت نظر قرار داد و از طریق کامپیوتر و تبلت مشاهده کرد.  حسگر ورود و خروج یک مدار بسته ایجاد می‌کند و نقطه‌ی مشخصی را به عنوان ورود در نظر می‌گیرد . چنانچه در یا پنجره‌ی تحت نظر باز شود آن نقطه به عنوان یک نقطه‌ی ناامن تحت حفاظت قرار می‌گیرد آژیرها نیز انواع گوناگونی دارد . بعضی از آنها وسیله‌یا برای ارعاب افراد متهاجم است . سایر آژیرها برای اطلاع به شخص یا همسایه‌ها تعبیه شده است. بعضی از سیستم‌های حفاظتی پس از به صدا درآوردن آژیر، دزدی را از طریق SMS به افراد از پیش تعیین شده اطلاع می‌دهد یا با آنها تماس می‌گیرد

یو پی اس

نوع و کیفیت باتری UPS استفاده شده در یو پی اس بر هزینه و کیفیت کار دستگاه به طور مستقیم تاثیر می گذارد. یک باتری خوب حداقل سه تا پنج سال در شرایط عادی عمر میکند. اگر دمای محیط بیشتر از 25 درجه باشد، عمر باتری کمتر می شود. نوع تکنولوژی ، جنس سرب صفحات، روش های نگهدای و نیز کیفیت شارژر یو پی اس همه عواملی هستند که مستقیما بر عمر مفید باطری یو پی اس تاثیر می گذارند.

برای خرید و اطلاع از قیمت و ویژگی محصولات نظارتی و امنیتی به سایت مرجع دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت: 21:05

روش های متعددی برای تعمیر وسایل و دستگاه های سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارد که در میان آن ها خدمات تعمیر در محل از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند. تعمیر لپ تاپ در محل، تعمیر کامپیوتر در محل، و تعمیر پرینتر در محل از جمله پرطرفدار ترین خدمات تعمیر سخت افزاری در حوزه فناوری اطلاعات است.

زمانی که کاربر خدمات تعمیر لپ تاپ در محل یا تعمیر کامپیوتر در محل را انتخاب می کند، یعنی زمان اعمال تعمیرات برای او مهم است. لذا در این نوع خدمات، دستگاه شما با کمترین اتلاف وقت توسط متخصص و تعمیر کار تعمیر می شود.

تعمیر کامپیوتر در محل علاوه بر صرفه جویی در وقت، در هزینه نیز صرفه جویی می کند. چراکه حمل و انتقال کامپیوتر و وسایل جانبی آن تا تعمیرگاه بسیار دشوار است؛ اما در تعمیر کامپیوتر در محل، تعمیر کار و متخصص، با همراه داشتن لوازم و تجهیزات لازم، خود به محل مورد نظر مشتری مراجعه کرده و به عیب یابی و تعمیر دستگاه می پردازد.

خدمات تعمیر لپ تاپ در محل نیز مانند تعمیر کامپیوتر در محل، در وقت و زمان مشتری صرفه جویی می کند، علاوه بر آن اعتماد وامنیت اطلاعات مشتری رد این شیوه تعمیر دستگاه بالا تر از شیوه های دیگر است. خطر سرقت اطلاعات کاربر و سوء استفاده از آن ها در تعمیر لپ تاپ در محل وجود ندارد، چرا که لپ تاپ در حضور خود شمتری و محل مورد نظر او تعمیر می شود.

برای تعمیر پرینتر های سازمانی که بزرگتر از پرینرت های خانگی هستند نیز خدمات تعمیر پرینتر در محل از لحاظ اقتصادی و زمانی به صرفه تر است. به این صورت که تعمیر کار و متخصص تعمیرات پرینتر به محل شرکت یا سازمان مربوطه مراجعه کرده و به عیب یابی و تعمیر پرینتر در محل شما می پردازد.

هم چنین در خدمات تعمیر در محل، مخاطرات آسیب دیدگی دستگاه  در اثر برخورد با دیوار یا اشیاء دیگر را تا میزان خیلی زیادی کاهش می دهد و از این لحاظ نیز تعمیرات در محل نسبت به روش های دیگر تعمیر، بهتر هستند.

از لحاظ هزینه، تعمیر پرینتر، کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ در محل، تفاوت چندانی با سایر روش های تعمیری ندارد. این هزینه بسته به نوع آسیب دیدگی دستگاه متفاوت خواهد بود. هرچه اختلال دستگاه عمیق تر باشد، تعمیر آن دشوار تر بوده و هزینه تعمیر آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 18:15

محتوای داستان کودکانه ای که برای بچه های خود تعریف می کنید، متنوع، آموزنده و همسو با علایق و سلیقه کودک شما باشد. بهتر است موضوع داستانی که برای کودکان خود انتخاب می کنید، متناسب با گروه سنی کودک باشد تا کودک بهتر بتواند با آن ارتباط برقرار کند. هر چه ارتباط کودک با داستان کودکانه بیشتر و عمیق تر باشد، کودک شوق و هیجان بیشتری برای شنیدن داستان از خود نشان می دهد.

هم چنین در روایت داستان کودکانه، زمان بندی روایت داستان نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ زمانی که برای روایت داستان کودکانه صرف می کنید، حواستان باشد تا کودک از حوصله شنیدن داستان خارج نشود و تا زمانی که او روی شنیدن داستان تمرکز دارد، روایت داستان را برای او ادامه دهید.

بچه هایی که به شنیدن داستان کودکانه علاقمندند، در زمان شنیدن داستان، شوق و هیجان زیادی از خود نشان می دهند. این کودکان دوست دارند داستان های جدید برایشان خوانده شود و به ماجراهای جدید ورود کنند.

یکی از مهم ترین مسائل در رابطه با رشد و تربیت کودک، راه رفتن کودک است. اولین حرکت های بچه، با تکان دادن انگشتان دست و پا آغاز می شود. به مرور زمان کنترل کودک روی اعصاب اجزاء مختلف بدن خود بیشتر شده و به طور ارادی می تواند عضلات خود را حرکت دهد. از 6 ماهگی تا حدود 9 ماهگی این تسلط کامل تر شده و کودک قدرت و تعادل بیشتری روی پاهای خود احساس می کند. به تدریج کودک یاد می گیرد با تکیه بر اجسام یا وسایل کمکی مانند روروئک، بایستد و تعادل خود را حفظ کند.

برخی از دلایل دیر راه افتادن کودکان:

کودکانی که روند رشدشان نسبت به همسالان خود کندتر است، عضلات و استخوان هایشان دیرتر کامل شده و طبیعتا دیرتر از سایر کودکان راه می افتند.

نارسایی های مغزی و نقص در سیستم حرکتی کودک، مانع از راه افتادن کودک می شود.

کودکانی که از لحاظ عاطفی شخصیتی وابسته دارند و همیشه دوست دارند که در آغوش پدر و مادر خود باشند، علاقه ای به راه افتادن ندارند و دیرتر از بقیه بچه ها راه می افتند.

کودکانی که از لحاظ جسمی زمینه بیماری های نرمی استخوان و راشیتیسم دارند، دیرتر از سایر کودکان راه می افتند.

یکی دیگر از دلایل تاثیرگذار در راه رفتن کودک، عوامل ژنتیکی می باشد.

برای دسترسی به داستان های کودکانه جدید و متنوع و مطالعه مقاله های کاربردی روانشناسی کودک، کافی است به سایت voolak.com مراجعه کنید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 169 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 16:59

دوربین مدار بسته وایرلس یا بیسیم شیائومی دارای کیفیت تصویر فول اچ دی FullHd 1080p میباشد و مناسب برای کنترل فضا های داخلی مانند منزل و محیط های اداری و مغازه از راه دور میباشد . این مدل دوربین بدون نیاز به سیم کشی میباشد و فقط نیاز است دوربین به برق متصل شده و در محیط مورد نظر نصب گردد دوربین مداربسته شیائومی از طریق اتصال به وای فای تصاویر را به صورت اینترنتی به تلفن همراه کاربر ارسال میکند. این دوربین قابلیت چرخش در زاویه عمودی و افقی میباشد و پس از نصب از طریق اپلیکیشن موبایل قابلیت چرخش و تغییر جهت را دارا میباشد همچنین قابلیت اتصال رم MicroSD تا 64 گیگابایت را دارا میباشد و تصاویر را روی رم ذخیره میکند . این دوربین دارای صدای دوطرفه میباشد یعنی میتوان صدای محیطی که دوربین در آن نصب میباشد را از طریق موبایل شنید و همچنین در صورت نیاز از طریق اپلیکیشن موبایل و از راه دور صحبت کرد تا صدا در محیط پخش شود .

دوربین ثبت وقایع خودرو

به طور کلی کار هر دوربینی ثبت وقایع است، حال برخی دوربین ها مثل دوربین های شخصی جهت ثبت اتفاقات و لحظات خوب استفاده می شوند و برخی دوربین ها جهت اعمالی همچون تجسس و کنترل در محیط کار یا ... مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از ویژگی های یک دوربین ثبت وقایع خودرو خوب امکان فیلمبرداری در شب می باشد. با خرید دوربین خودرو این امکان را دارید که تمامی اتفاقاتی که حول اتومبیل شما رخ می دهد را ثبت کنید. دوربین خودرو را می توان همچون جعبه سیاهی دانست که در قطار، کشتی، هواپیما و ... وجود دارد و تمامی رخدادهای به وجود آمده از طریق آن قابل بازبینی هستند. ثبت وقایع خودرو می تواند در برخی از دوربین های خودرو هوشمندانه تر باشد، برای مثال برخی دوربین خودرو ها وجود دارند که تا نیم ساعت بعد از خاموش شدن خودرو همچنان به ثبت وقایع می پردازند و بلافاصله پس از روشن شدن خودرو نیز به صورت اتومات روشن شده و شروع به فیلمبرداری از محیط می نمایند.

ویژگی ردیاب خودرو

  • ردیاب ماشین به طور لحظه ای براساس تکنولوژی GSM / GPS
  • کارکرد بدون مشکل دستگاه در صورت قطع تغذیه یا شبکه GSM (دارای باطری پشتیبان و حافظه داخلی)
  • مقاوم در برابر نوسان ‌های تغذیه با استفاده از محافظ ولتاژ داخلی
  • ابعاد کوچک و نصب آسان برروی انواع خودروها (خودروهای سبک، سنگین و کشنده‌ها)
  • قابل استفاده به عنوان هسته مرکزی مدیریت خودرو با استفاده از ورودی و خروجی‌های متناسب جهت اتصال به انواع تجهیزات جانبی
  • قابلیت ارتقا پذیری سخت ‌افزاری (با ساختار ماجولار)
  • ارتقاء بستر ارتباطی به 3G
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت: 0:08

تعمیرات آنلاین موبایل و تعمیر تخصصی کامپیوتر از خدمات ارائه شده است .هرروزه تکنولوژی گسترده تر میشود، به همین دلیل استفاده از ابزار های آن مانند کامپیوتر ها و گوشی های موبایل نیز افزایش پیدا میکند. ابزار های تکنولوژی ارتباط ما را بسیار سریع تر میکنند و در صورت بوجود آمدن اختلال در آن ها در ارتباط و انجام بسیاری از فعالیت ها ما نیز اختلال ایجاد میشود .

استفاده مکرر از کامپیوتر ها و گوشی های موبایل باعث میشود احتمال خرابی و به وجود آمدن مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری در آن ها نیز افزایش پیدا کند و نیاز به تعمیر تخصصی کامپیوتر یا گوشی موبایل شود. در صورت احساس این که در دستگاه شما و روند کاری آن اختلال ایجاد شده است، بهتر است برای تعمیر آن اقدام کنید.

کامپیوتر ها ساختار نرم افزاری و سخت افزاری پیچیده ای دارند و برای تعمیر تخصصی کامپیوتر نیاز به تخصص و دانش مربوط به آن است. اگر کامپیوتر شما به طور ناگهانی خاموش میشود، بیش از حد داغ میشود، از بخش خنک کنندگی (Fan) آن بیش از حد معمول صدا به گوش میرسد، هنگ میکند و روند کاری آن اختلال دارد و کند پیش میرود و مشکلات از این قبیل، باید برای تعمیر تخصصی کامپیوتر خود به کارشناس مربوطه مراجعه کنید تا کامپیوتر شما را عیب یابی کند و آن را تعمیر کند . در صورت آسیب دیدگی قطعه یا قطعات سخت افزاری باید آن ها را تعمیر یا تعویض کرد. مطمئن شوید که در تعمیر تخصصی کامپیوتر شما از قطعات اورجینال و 100% اصل برای جایگزینی قطعات استفاده شود.

استفاده و کاربرد گوشی های موبایل نیز بسیار زیاد است چرا که گوشی های همراه، در تمام طول روز همراه ما هستند و در انجام بسیاری از فعالیت های روزمره به ما کمک میکنند. در صورت احساس وجود اختلال و مشکل در گوشی همراه خود باید سریعا برای تعمیر آن اقدام کنید. اگر گوشی شما هنگ میکند، تاچ (حساسیت لمسی) آن ضعیف شده است، بیش از حد دمای آن بالا میرود، زود شارژ خالی میکند و ... باید برای تعمیر آن اقدام کنید. برای صرفه جویی در وقت و زمان خود میتوانید از خدمات تعمیرات آنلاین موبایل استفاده کنید. تعمیرات آنلاین موبایل با انجام مشاوره با کارشناس مربوطه و متخصص انجام میشود و شما با انجام دستورالعمل های گفته شده کارشناس میتوانید گوشی خود را به سرعت تعمیر کنید. مشاوران و متخصصان digibaan به کمک توضیحات شما درباره اختلال گوشی به تعمیرات آنلاین موبایل میپردازند.

 

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 172 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 18:32

گوشی های موبایل امروزه نقش بسیار مهمی در زندگی روزمره انسان ها ایفا میکنند و بسیاری از ما اگر حتی یک روز بدون گوشی موبایل خود باشیم کار هایمان دچار مشکل میشود چرا که گوشی های موبایل سبک زندگی ما را بسیار تحت تاثیر خود قرار داده و آن را تغییر داده است، بنابراین بسیاری از فعالیت های ما وابسته به گوشی های موبایل است. تعمیرات گوشی نیز تخصص بسیار مهمی است. تعمیرات گوشی تخصص بسیار گسترده ای است چرا که اگر تعمیرکار شما عیب یابی صحیح انجام ندهد باعث بوجود آمدن مشکلات و خسارت بیشتر به گوشی موبایل شما میشود. بنابراین برای تعمیرات گوشی خود به کارشناسان مجرب و ماهر مراجعه کنید.

اگر گوشی همراه شما ساخت شرکت اپل یعنی آیفون است باید در انتخاب تعمیرکار خود دقت بیشتری به خرج دهید چرا که تعمیر گوشی آیفون نیازمند تخصص و مهارت خاص خود است. ساختار گوشی های آیفون بسیار متفاوت از سایر گوشی های موبایل هستند. از لحاظ نرم افزاری، سیستم عامل آیفون ها با سایر گوشی های موبایل متفاوت است و از سیستم عامل IOS حمایت میکنند. فرد یا مجموعه ای که قصد تعمیر گوشی آیفون شما را دارد باید به جزییات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی های اپل کاملا مسلط باشد تا باعث ایجاد اختلالات و مشکلات بیشتر در گوشی شما نشود.

از آنجایی که انسان های امروزی بسیاری از وقت خود را صرف فضای مجازی میکنند و بسیاری از فعالیت های خود را به کمک اینترنت انجام میدهند، اینترنت و فضای مجازی عضوی جدا نشدنی از زندگی ما هستند بنابراین مودم ها نیز نقش بسیار مهمی در زندگی انسان ها دارند زیرا باعث ارتباط ما با اینترنت و فضای مجازی میشوند. مودم های d-link یکی از انواع مودم های محبوب و پرکاربرد کاربران هستند، ساختار نرم افزاری و سخت افزاری این مودم ها بسیار ظریف است و تعمیرکار برای تعمیر مودم d-link باید مهارت خاص خود را داشته باشد.اگر سرعت اینترنت شما به طرز غیرعادی ضعیف است، مشکل قطع و وصلی اینترنت را دارید و مشکلات و اختلالات از این قبیل را دارید ممکن است مشکل از مودم شما باشد و باید برای تعمیر مودم d-link خود اقدام کنید زیرا که در صورت تعمیر نکردن در دراز مدت باعث ایجاد مشکلات و خسارت بیشتری در مودم شما میشود.

در تعمیرات گوشی، تعمیر گوشی آیفون و تعمیر مودم d-link کارشناسان ماهر و متخصص در هر یک از این زمینه ها دستگاه شما را عیب یابی صحیح میکنند و مشکلات آن را برطرف میکنند.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 144 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 18:23

چند راهکار ساده برای آن که گوشی خود را از مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر موبایل محفوظ نگه دارید:

در زمان هایی که با گوشی کاری ندارید و از آن استفاده نمی کنید، اده تبفن همراه و نقطه اتصال گوشی خود را خاموش کنید. با این کار به بیشتر شدن عمر باتری موبایل خود کمک کرده اید.

روشن بودن حالت پرواز در موبایل، یکی دیگر از کارهایی است که در بهبود عملکرد باتری گوشی تاثیرگذار است.

حتی الامکان سعی کنید از چند برنامه به صورت همزمان در گوشی خود استفاده نکنید. اگر چند برنامه روی موبایل خود باز کرده اید، قبل از آن که گوشی را قفل کنید، همه برنامه ها را ببندید و سپس این کار را انجام دهید.

برای جلوگیری از هنگ کردن گوشی، سعی کنید از نصب برنامه های سنگین و گرافیکی روی گوشی اجتناب کنید.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، بسیاری برای آن که گوشی خود را ضد عفونی کنند از الکل و پد های بهداشتی استفاده می کنند؛ این کار توسط متخصصان تعمیر موبایل به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اصلا به سوکت ها و پورت های ورودی و خروجی موبایل الکل یا آب نزنید، چراکه مرطوب شدن این نواحی از موبایل، باعث سوختن برد گوشی شده و تعمیر موبایل را غیر ممکن می سازد و باید برای جبران این خسارت، گوشی جدیدی برای خود تهیه کنید.

برای تعمیر آیفون نیز مانند تعمیر سایر برند های گوشی موبایل، رعایت نکات فوق ضروری  می باشد. از آن جایی که هزینه تعمیر آیفون نسبت به تعمیر موبایل های کمپانی های دیگر مانند سامسونگ، هوواوی، شیائومی و... بیشتر است، صاحبان آیفون در نگه داری از گوشی خود باید دقت بیشتری داشته باشند و از شرایط و پیچیدگی های استفاده از آیفون نیز اطلاعات کافی در دست داشته باشند.

تعمیر آیفون در ایران تنها در مراکز تخصصی اپل انجام می پذیرد، چرا که این مراکز دارای متخصصانی ماهر و مجرب می باشد که با دشواری های سیستم عامل ios به طور کامل آشنایی دارند و قادر هستند تا عیب یابی آیفون را به صورت تخصصی و کامل انجام دهند.

اگر مودم شما نیاز به بررسی و تعمیر دارد، حتما تعمیر مودم خود را توسط متخصصان و کارشناسان سخت افزاری انجام دهید.

مهم ترین نکته در بررسی مشکلات پیش آمده برای مودم، عیب یابی آن است. ابتدا باید فهمید که مشکل مودم چیست و از کجا آب می خورد و سپس برای تعمیر مودم تصمیم گیری و برنامه ریزی کرد. تعمیر مودم به دست کارشناسان حوزه سخت افزار، عمر مفید مودم شما را بالاتر برده و راندمان آن را نیز بهبود می بخشد. در نهایت تعمیر مودم و عملکرد صحیح آن، منجر به اتصال صحیح به اینترنت و ارتباط با دینای پیرامون می شود.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 177 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 18:19

از مهم ترین مباحث در زمینه رشد و تربیت کودک تا 5 سالگی می توان به شب ادراری کودکان و استفراغ کودکان اشاره کرد. وجود این اختلالات در سنین پایین در کودکان، امری طبیعی است اما ادامه دار شدن این موضوع تا نوجوانی در کودک اختلال محسوب شده و برای درمان آن باید به پزشک مراجعه کرد.

شب ادراری کودکان دو نوع اولیه و ثانویه است؛ شب ادراری اولیه مربوط به دوران نوزادی کودک است که کودک در این دوران هیچ گونه تسلطی روی کنترل ادرار خود نداشته و شب ادراری را به صورت غیر ارادی تجربه می کند. اما شب ادراری ثانویه مربوط به زمانی است که کودک توانایی کنترل ادرار خود را حداکثر تا شش ماه داشته اما پس از آن از دست می دهد.

شب ادراری بر اثر عوامل گوناگونی ممکن است رخ دهد و عوامل جسمی، روحی و طبیعی زیادی در بروز آن موثر هستند؛ از عوامل جسمی تاثیر گذار در بروز شب ادراری می توان به ظرفیت مثانه، فعالیت کلیه ها و خواب بودن مغز اشاره کرد.

ژنتیک، رژیم غذایی و تغذیه کودک، وجود ترس و اضطراب در شخصیت کودک و خواب عمیق جسم و روح کودک، از جمله عوامل طبیعی تاثیرگذار در شب ادراری کودکان است.

حالت شیر دهی به نوزادان و وضعیت غذا خوردن بچه ها در ایجاد حالت تهوع و استفراغ کودکان تاثیر گذار است. وجود عفونت های گوارشی و غیر گوارشی، مسمومیت، مشکلات آپاندیسیت، استرس، مشکلات ناشی از تنگی دهانه معده به روده از دیگر عوامل تاثیر گذار در استفراغ کودکان می باشند.

استفراغ کودکان وبرگرداندن شیر توسط آن ها در دوران نوزادی تا حدود چهار پنج ماهگی، حالت طبیعی دارد اما اگر در انجام این کار، کودک با مشکل مواحه باشد و حس بدحالی به او دست داد، موضوع را جدی بگیرید و به پزشک مراجعه کنید.

در رابطه با استفراغ کودکان، خوب است بدانید که کودکان تا مدتی پس از تولد تلاش می کنند تا نحوه صحیح شیر خوردن و غذا خوردن را بیاموزند، و در این دوران آزمون و خطا، برگرداندن شیر و استفراغ در آن ها کم و بیش طبیعی است. با گذشت زمان و به مرور که کودکان مسیر درست شیر خوردن را می آموزند، تعداد دفعات استفراغ کودکان و برگرداندن شیر در ان ها نیز کم تر می شود.

در وولک مقاله های مفیدی در زمینه موضوعاتی نظیر شب ادراری کودکان، غذای کودک، استفراغ کودک، خواب در کودکان و ... وجود دارند که با مراجعه به سایت و انتخاب مقاله مورد نظر خود به راحتی می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 196 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 18:04

یکی از فرمت های پرطرفدار داستان در میان کودکان، قصه کودکانه صوتی و تصویری است. قصه کودکانه صوتی و تصویری معمولا از کتاب ها و داستان های ادبیات کودک به شکل کارتون یا انیمیشن در آمده اند.

قصه کودکانه صوتی و تصویری، با خلق تصویرسازی کاراکتر های موجود در داستان برای کودکان، تبدیل متن داستان به فرمت صوتی و هماهنگی صوت با تصویر، داستان را برای کودکان روایت می کند. در این نوع قصه نویسنده داستان کودکانه، راوی که داستان را برای کودک روایت می کند و انیماتور و تصویر ساز کاراکتر های داستان، قصه کودکانه صوتی و تصویری را برای کودک روایت می کنند.

راوی داستان های کودکانه باید خوش صدا باشد و لحن و تلفظ درست کلمات را در روایت داستان رعایت کند. اگر کودک با صدای راوی ارتباط برقرار کند، علاقه بیشتری به شنیدن و دیدن ادامه داستان دارد؛ اما اگر صدای راوی خوب نباشد، کودکان همان ابتدا از شنیدن داستان سر باز زده و خود را مشغول کاری دیگر می کند.

کیفیت انیمیشن نیز در تصویرسازی ذهنی کودک و ارتباط او با داستان تاثیرگذار است. هرچه خلق تصویر شخصیت های داستان طبیعی تر بشاد، ارتباط کودک با داستان بیشتر و عمیق تر خواهد بود.

جان بخشی به اشیاء یا حیوانات و تصویر سازی آن ها در ذهن کودکان، از دشوارترین و مهم ترین کار ها در حوزه ادبیات کودک محسوب می شود. کودکان به سختی با یک اثر (اعم از داستان، کارتون، برنامه یا حتی آدم ها) ارتباط می گیرند؛ به همین دلیل است کار کردن در بخش کودک و سرگرمی او، سخت تر و در عین حال شیرین تر از کار کردن برای سایر گروه های سنی است.

کودک باالفطره بازیگوش است؛ حتی آرام ترین کودکان نیز در تنهایی یا با همسالان خود شیطنت می کنند و بازی و سرگرمی را دوست دارند. همین امر تشخیص بیش فعالی کودکان را برای والدین دشوار کرده است. در بیشتر موارد، نوزادانی که در خواب خود مشکل دارند یا در یکی دوماه اول زندگی، زیاد گریه می کنند، در آینده دچار اختلال بیش فعالی می شوند.

والدین باید بدانند که بیش فعالی کودکان یک عارضه است که نیاز به درمان دارد و نباید آن را با شیطنت های طبیعی کودکان در آن سنین اشتباه گرفت و آن را یک حسن در کودک تلقی کرد. کودک بیش فعال، دچار کمبود ترشح هورمون آدرنالین در مغز است که برای جبران این کمبود و درمان بیش فعالی کودکان باید به روانپزشک مراجعه کرد.

در کودکان گروه الف، سه نوع بیش فعالی وحود دارد؛ بیش فعالی نواع اول، نوعی بیش فعالی در کودکان است که کودک در آن فاقد تمرکز حواس است. در بیش فعالی نوع دوم، فعالیت های تحرکی یا زبانی کودک بسیار زیاد و غیر قابل کنترل است. ترکیب نوع اول و دوم با یکدیگر، نوع سوم بیش فعالی کودکان را به وجود می آورد؛ یعنی کودک هم پرجنب و جوش است و هم تمرکز حواس او روی مسائل بسیار کم است.

با مراجعه به سایت وولک می توانید به مقاله های روانشناسی و کاربردی متعدد در حوزه تریبت کودکان دسترسی داشته باشید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 19 بهمن 1399 ساعت: 18:01

گذاشتن قصه کودکانه شب صوتی، قبل از خواب، برای بچه ها در ایجاد آرامش برای خواب کودکان تاثیرات مثبتی دارد. داشتن آرامش در خواب برای کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است.

آرامش داشتن کودکان در هنگام خواب، از بروز بسیاری از اختلالات و معضلات در آن ها جلوگیری می کند. وجود ترس و استرس در کودکان، پرخاشگری کودکان بعد از خواب، ایجاد مشکلات جسمی و آلرژی های متعدد برای کودکان از جمله اختلالاتی هستند که در اثر خواب های نا آرام در کودکان به وجود می آیند.

بنابراین گوش کردن به قصه کودکانه شب صوتی، برای ایجاد آرامش در زندگی او اهمیت می یابد. قصه کودکانه شب صوتی با برخورداری از محتواهایی جالب و متنوع، راوی هایی خوش صدا و ماهر و موسیقی های متن مرتبط و آرامش بخش، برای کودکان و والدین آن ها قابل دسترسی می باشند.

گوش کردن به انواع قصه کودکانه شب صوتی، بچه ها را با انواع فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف آشنا می کند، دایره لغات ذهنی کودک را گسترش می دهد، منجر به ارتقاء قدرت تخیل و تصویرسازی ذهنی کودک می شود و قدرت تحلیل و حل مسئله را در کودکان افزایش می دهد.

پروسه حرف زدن کودک از لحظه تولد او شروع می شود. کودک از لحظه تولد در تلاش است که با دنیای اطراف خود ارتباط برقرار کند و در این مسیر، راه های مختلفی را امتحان می کند. حرکات دست و پا، ایماها و درآوردن اصوات مختلف نظیر گریه و جیغ زدن را شروع ارتباط گیری و حرف زدن کودک تلقی کرد.

روند حرف زدن کودکان با یکدیگر متفاوت است؛ برخی از کودکان هوش زبانی بالایی دارند و سریع تر از بقیه بچه ها حرف می زنند؛ در حالی که دسته ای دیگر از کودکان هستند که سرعت زبان باز کردن و حرف زدن در آن ها بسیار پایین است.

عوامل متعددی در دیر حرف زدن کودک تاثیر گذار هستند؛ عواملی نظیر ژنتیک، مشکلات هوشی و مغزی، مشکلات فیزیکی در تکلم مانند کوتاه بودن سق دهان کودک یا مشکلات شنوایی و... از جمله عمده ترین دلایل در دیر حرف زدن کودکان به شمار می آیند.

برای درمان این مشکلات در کودکان، لازم است والدین به پزشک مراجعه کنند. طی کردن مراحل گفتار درمانی و انجام صحیح و منظم تمرین های جلسات آن، در سرعت بخشیدن به روند حرف زدن کودک، تاثیرگذار است.

با مراجعه به سایت http://voolak.com  می توانید به بی نهایت قصه کودکانه شب صوتی متناسب و متنوع دسترسی پیدا کنید و آرامش کافی را در هنگام خواب برای فرزند خود به وجود آورید.

 

 

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 180 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 17:48

تعمیر لپ تاپ باید توسط متخصصان و کارشناسان حوزه سخت افزار و نرم افزار انجام شود. مهندسین سخت افزار بهترین گزینه برای متخصص بودن در این زمینه هستند. متخصصی که می خواهید تعمیر لپ تاپ خود را به او بسپارید باید ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد که به برخی از آن ها مختصرا اشاره می کنیم:

            مهم ترین ویژگی متخصص تعمیر لپ تاپ، این است که قدرت تحلیل و حل مسئله بالایی داشته باشد تا بتواتند به صورت تخصصی و صحیح به عیب یابی لپ تاپ بپردازد.

            به تمامی جزئیات اجزاء و قطعات لپ تاپ مسلط باشد و توانایی جداسازی و اتصال مجدد آن ها را داشته باشد.

            با انواع تستر های قطعات لپ تاپ آشنا باشد و نحوه کار با آن ها را بداند.

            به مادربرد و نحوه کار با آن به صورت کامل مسلط باشد.

            از کارت گرافیک، رم و سایر قطعات نرم افزاری و سخت افزاری لپ تاپ شناخت کافی داشته باشد و معایب و مزایای ان ها را بداند.

برخی از مشکلات شایعی که می تواند شما را نیازمند تعمیر کامپیوتر کند:

            هنگی مداوم سیستم در هنگام کار با برنامه های مختلف: نصب برنامه های سنگین و پر حجم در کامپیوتر می تواند یکی از دلایل بروز این مشکل باشد. سعی کنید برنامه های مورد نیاز خود را با توجه به ظرفیت کارت گرافیک و رم کامپیوتر خود، روی ان نصب کنید.

            سر و صدای زیاد کیس کامپیوتر زمانی که کامپیوتر روشن می شود: سر و صدای زیاد کامپیوتر نشان از وجود اختلال در فن دستگاه شما دارد. با مراجعه به یک متخصص و مشاوره با او در این رابطه، می توانید کامپیوتر خود را تعمیر کنید.

            داغ شدن بیش از حد قطعات دستگاه؛ نظیر مانیتور و کیس: داغ شدن دستگاه ممکن است به این معنی باشد که تهویه های کامپیوتر شما دچار مشکل شده است. برای بررسی تخصصی تهویه های کامپیوتر خود به متخصص و تعمیرکاران این حوزه مراجعه کنید.

            مشکلات سخت افزاری متعدد: مشکلات سخت افزاری در کامپیوتر ها، طیف وسیعی را در بر میگیرد. از مشکلات رم و کارت گرافیک گرفته تا مشکلات مادربرد و پورت ها همه در دسته مشکلات سخت افزاری برای کامپیوتر ها جای می گیرند.

اگر میخواهید عمر دستگاه پرینتر خود را بالا ببرید و از بروز مشکلات عمیق در آن ها و تعمیر پرینتر جلوگیری کنید، بهترین کار سرویس پرینتر است. سرویس پرینتر به صورت دوره ای باعث می شود تا هر چند وقت یک بار از مشکلات دستگاه خود با خبر شده و در صورت وجود هر گونه اختلال در دستگاه، به تعمیر پرینتر بپردازید. همانطور که قبل از این گفته شد، سرویس پرینتر از بروز مشکلات عمیق و غیر قابل تعمیر شدن پرینتر شما جلو گیری می کند.

انواع مختلفی پرینتر وجود دارند که روند کار کردن و تعمیر پرینتر ها به آن بستگی دارد. استراتژی تعمیر پرینتر به مدل، نوع و برند آن بستگی دارد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 192 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 17:43

داستان کودکانه کوتاه برای کودکان جذابیت های بیشماری دارد. داستان هایی که برای کودکان نوشته می شود، طیف موضوعی وسیعی را در بر می گیرد؛ و هم چنین در این رابطه، داستان های کودکانه بلند و کوتاه بسیاری نوشته شده اند، اما این که کودکان بیشتر دوست دارند چه داستانی را گوش کنند و به کدام داستان ها بیشتر علاقه دارند، مسیر نگارش ادبیات کودک را تعیین می کند.

داستان کودکانه کوتاه محبوبیت بیشتری نسبت به داستان های کودکانه بلند و رمان ها دارند، چرا که بازه تمرکزی کودکان بسیار کم است و خیلی زود تمرکز خود را از دست می دهند؛ لذا انتخاب داستان های کوتاه برای تثبیت محتوای داستان در ذهن آن ها، منطقی تر به نظر می رسد.

بهتر است دقت داشته باشید که دامنه موضوعی داستان کودکانه کوتاهی که برای کودک خود انتخاب می کنید، هرچه وسیع تر و گسترده تر باشد، ذهن کودک را بیشتر باز کرده و او را با ژانر های مختلف داستانی آشنا می کند. هر یک از ژانر های داستان کودک، هدف و پیام خاصی را برای ذهن کودک داشته و باعث بالا رفتن هوش او می شود.

بازی با کودک برای کودکان و بزرگتر ها، لذت بخش و خاطره ساز بوده و در نهایت منجر به رشد ذهنی کودک و شکوفایی استعداد های او می شود. کودکان در بازی، خلاقیت های بی شماری را از خود بروز می دهند و با شکوفایی این خلاقیت ها، ذهن و مغز خود را پروش می دهند. والدین و بزرگسالان کودک نیز از طریق بازی با کودک، روحیه بچگی و کودک درون خود را زنده نگه داشته و احساس شادابی و نشاط می کنند.

بازی با کودک لحظات شاد و مفرحی را برای همه ایجاد می کند و باعث می شود گذر زمان کمتر برای کسی که با کودک بازی می کند، حس شود. نوع بازی که با کودک انجام می شود، نوع استعداد و خلاقیت شکوفا شده او را مشخص می کند؛ به عنوان مثال بازی های فکری و آموزشی باعث شکوفایی و ارتقاء هوش ریاضی ومنطقی کودک می شود، یا بازی های تحرکی و ورزشی، منجر به شکوفایی استعداد و هوش تعادلی-بدنی کودک می شود.

بازی هایی نظیر پازل، جورچین یا خانه سازی برای کودک، باعث ارتقاء حافظه و هوش کودک شده و ذهن آن ها را سازماندهی کرده و باعث بالا رفتن قدرت حل مسئله در کودک می شود.

در وولک می توانید به داستان ها و بازی های متعدد کودکانه و آنلاین بی شماری دسترسی داشته باشید. مراجعه به سایت http://voolak.com شما در این مسیر یاری می کند.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 144 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 17:29

اگر موبایل شما شارژ خالی می کند یا در هنگام استفاده از آن، مداوم هنگ می کند؛ باید به تعمیرات موبایل خود بپردازید. برای تعمیر موبایل خود به شیوه صحیح و اصولی، باید به متخصص تعمیرات موبایل مراجعه کنید. متخصصان تعمیرات موبایل، با تمامی زیر و بم های قطعات و تجهیزات موبایل آشنایی دارند و خیلی خوب می دانند که هر مشکلی که برای موبایل پیش می آید از کجا آب می خورد و چگونه بر طرف می شود.

 اولین کاری که یک متخصص برای تعمیرات موبایل انجام می دهد، عیب یابی تخصصی موبایل شماست. عیب یابی اولین و مهم ترین گامی است که برای تعمیرات موبایل انجام می شود. در فرایند عیب یابی متخصص تعمیرات موبایل به تست و ارزیابی قطعات و بخش های نرم افزاری موبایل شما پرداخته و در صورت عدم صحت در عملکرد موبایل، به تعمیر آن می پردازد.

گاهی مشکلی که برای موبایل شما پیش ی آید به قدری عمیق است که تعمیر آن نیازمند تعویض قطعه است؛ در تعویض قطعه باید دقت کنید از قطعات اصل و اورجینال برای موبایل خود استفاده کنید. قطعات فیک و تقلبی حتی اگر موبایل شما را تعمیر کند، در بلند مدت ممکن است مشکلات عمیق تری را برای گوشی شما به وجود آورد.

تعمیرات آیفون نسبت به برند های دیگر موبایل پیچیدگی و حساسیت بیشتری دارد. متخصصین تعمیرات آیفون برای آن که بتوانند گوشی شما را به درستی تعمیر کنند، باید به صورت کامل با سیستم عامل ios، آشنایی داشته باشند. سیستم عامل ios، مختص محصولات کمپانی اپل است؛ این سیستم عامل بسیار گسترده و پیچیده است و کار با آن نیازمند تخصص های ویژه ای است که تنها متخصصان آیفون با آن آشنایی دارند.

آیفون ها علاوه بر مشکلات سخت افزاری که ممکن سات داشته باشند، مشکلات نرم افزاری متعددی نیز دارند. مشکلاتی نظیر خرابی تاچ آیدی آیفون، فریز شدن، نداشتن آنتن در سری های مختلف آیفون و فراموش کردن اپل آیدی، از جمله رایج ترین مشکلات نرم افزاری این گوشی هاست که تعمیرات ایفون را برای کاربران اپل ضروری می کند.

مودم دستگاهی است که به وسیله آن می توانیم به اینترنت وصل باشیم و با دنیای پیرامون ارتباط برقرار کنیم. اگر مودم ها خراب شوند، اتصال ما با اینترنت قطع می شود و برای ارتباط مجدد با شبکه جهانی وب، باید برای تعمیرات مودم اقدام کنیم. عدم اتصال به اینترنت در دنیای امروز به پدیده ای غیر ممکن تبدیل شده است. حتی اگر چند دقیقه اینترنت نداشته باشیم، کلافه می شویم و دوست داریم تا هر چه سریع تر به دنیای تکنولوژی برگردیم.

تعمیرات مودم به دست کارشناسان و متخصصان سخت افزار، به سرعت مشکل شما را برطرف می کند و می توانید بدون هیچ مشکلی به اینترنت متصل شده و در فضای ابری و مجازی فعالیت داشته باشید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 161 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 17:21

روایت داستان کودکانه برای کودکان قبل از خواب یا در هنگام بیداری برای پر کردن اوقات فراغت کودکان، در رشد و نمو ذهنی و روحی آن ها تاثیر فراوان و مثبتی دارد. گوش دادن کودک به داستان کودکانه باعث بالا رفتن سرعت رشد هوش و حافظه کودک شده و قدرت حل مسئله را در او افزایش می دهد.

زمانی که یک داستان کودکانه را برای کودک خود روایت می کنید، کودک شروع به خیال پردازی و تصور کاراکتر های داستان می کند، و در این مسیر ممکن است خود را به جای این کاراکترها گذاشته و برای ذهن خود چالش ایجاد می کند. به این ترتیب کودک با خواندن کتاب یا گوش کردن به یک داستان کودکانه جذاب، تجربه های متعددی از زندگی های متفاوت به دست می آورد که در نهایت منجر به بالا رفتن هوش هیجانی و تقویت قوای حل مسئله او می شود.

سعی کنید داستان کودکانه ای که برای بچه ها انتخاب می کنید متناسب با روحیات و سلیقه خود کودک باشد. بعضی از کودکان دوست دارند داستان های هیجانی یا ترسناک و ماجرایی گوش کنند، در مقابل بعضی از کودکان دوست دارند داستان های رمانتیک و احساسی گوش کنند و با آرامش بیشتری داستان مورد علاقه خود را دنبال کنند.

علائم و نشانه های کرونا در کودکان با بزرگسالان دارای تشابه ها و تفاوت های متعددی است. تب، احسای بدن درد، احساس گلو درد، احساس خستگی و خواب آلودگی از جمله علائم عمومی کرونا درکودکان و بزرگسالان است. در آغاز شیوع کرونا در کشورها، شایعاتی مبنی بر مقاوم بودن بدن اطفال در برابر جذب و نشر این ویروس مطرح شد، که با ادامه روند شیوع کووید 19، این فرضیه ها به طور کامل رد شد.

بدن کودکان در برابر کروناویروس، مقاوم تر است و از آسیب پذیری کمتری نسبت به بزرگسالان برخوردار است؛ اما این بدان معنا نیست که کودکان کرونا نمی گیرند یا در صورت ابتلا، ناقل کرونا نیستند. توانایی انتقال ویروس از طریق کودکان به اندازه انتقال بزرگسالان است و آن ها جزو ناقلان فعال این ویروس در جهان هستند.

لذا بهتر است حتی الامکان کودکان را از جمعیت و مکان های شلوغ و پر تردد دور نکه داشته و در این دوران تمامی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید تا از صدمات ناشی از ابتلا به این ویروس منحوس در امان باشید.

وولک  حاوی مقاله های روانشناسی متعدد در رابطه با کرونا در کودکان، تب کودکان و بیماری ها و اختلالات متعدد در آن ها می باشد. برای مطالعه هر مقاله و استفاده از راهکار های مفید فرزند پروری، کافی سات به سایت وولک مراجعه کنید.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 151 تاريخ : پنجشنبه 16 بهمن 1399 ساعت: 17:03

خواندن قصه برای کودکان، آن ها را به دنیاهای تخیلی خود می برد و لحظات شاد و رویایی برای آن ها می آفریند. همزاد پنداری با شخصیت های موجود در قصه، اولین و ساده ترین دستاوردی است که قصه برای کودکان به ارمغان می آورد.

خواندن قصه برای کودکان مستلزم شرایط خاصی است که توجه به آن ها تاثیر داستان را روی کودک بیشتر می کند. صدای راوی داستان، لحن قصه خوانی برای کودکان و نوع داستانی که برای کودکان روایت می شود، در موثر بودن داستان روی ذهن کودک تاثیرگذار است.

بهتر است برای قصه ای که برای کودک می خوانید، برنامه خاصی داشته باشید، در ابتدای قصه خوانی برای کودکان، سعی کنید از انواع ژانر های قصه برای کودکان استفاده کنید تا سلیقه کودک در داستان شنوی دستتان بیاید و پس از آن که با علایق کودک خود آشنا شدید، از داستان های پرطرفدار و سلیقه کودک برای او استفاده کنید.

در میان ژانر های مختلف داستان های ماجرایی و تخیلی بیشترین طرفدار را به خود اختصاص می دهند؛ چراکه ذهن کودکان ماجراجو است و به دنبال کشف حقایق و ماجراهای مختلف می رود و دوست دارد که هر چیزی را برای خود واکاوی کند.

اگر داستانی که برای کودک خود روایت می کنید دارای جریان و شخصیت های غیر واقعی است، قبل از داستان برای کودک توضیح دهید و به او بگویید که احتمال وقوع این اتفاقات در دنیای واقعی بسیار کم است؛ در این شرایط کودک را از خطر ترس های بعد از شنیدن داستان دور می کنید.

پرخاشگری کودکان، یکی دیگر از معضلاتی است که کودکان و والدین آن ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. پرخاشگری در کودکان به دلایل متعددی ظاهر می شود؛ الگو برداری شایع ترین دلیل بروز پرخاشگری در کودکان است. اگر در خانه و نزدیکان کودک، فردی پرخاشگر و عصبی وجود داشته باشد، احتمال بروز پرخاشگری در آن ها بیشتر از سایر کودکان است. کودکان رفتار ما را می بینند و از ما یاد می گیرند؛ لذا بهتر است در مقابل کودکان بیشترمراقب رفتار خود بوده و بر اعصاب خود تمرکز داشته باشید.

عامل شایع دیگر در بروز پرخاشگری در کودکان، وجود ترس و اضطراب درون کودک می باشد. استرس و نگرانی هایی که کودکان با خود حمل می کنند، باعث بروز پرخاشگری در رفتار آن ها می شود.

مدرسه یک عامل دیگر در پرخاشگری کودکان است. کودکان در مدرسه از طریق الگوبرداری از مربیان و بچه های دیگر، پرخاشگری را یاد گرفته و وارد شخصیت خود می کنند.

سایت voolak حاوی مقاله های کاربردی و روانشناسی متعددی در زمینه روانشناسی کودک می باشد؛ که با مراجعه به سایت و انتخاب مقاله مورد نظر خود، می توانید اطلاعات خود را در زمینه رشد و تربیت کودکان خود بالا ببرید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 17:34